nedeľa 2. februára 2014

Sunday in classic


V poslednom čase ma to viac viaže ku klasickému oblečeniu ako k retro kedysi. Tento sveter vyzerá úplne všedne, nenápadne dokonca možno nudne. Avšak práve s takýmito vecami sa dajú najlepšie kombinovať doplnky. Konkrétne tu doplnky nemám nejaké nápadné len zlaté náušničky a hodinky. Cieľom tohto outfitu je hlavne cítiť sa dobre, vo svojom, nepôsobiť príliš výrazne a ako vždy inšpiratívne. Hodí sa to aj k tomuto ročnému obdobiu alebo aj na jeseň. Sveter je naozaj teplý, cítim sa v ňom dobre a najradšej by som ho nosila stále, pretože sa mi páči po všetkých stránkach, farba, materiál, veľkosť čiže môžem len odporúčať. Hodí sa na príležitosti ako napríklad na kávu do mesta, na shopping, prechádzku, kino, von s priateľmi, keď som s rodinou a kde vám len napadne. Myslím si, že ním nemôžete nikdy nič pokaziť.












sveter - Takko
legíny - H & M
kanady - čínsky obchod
náušnice - Takko
hodinky - Michael Kors, Parndorf



Páči sa vám môj outfit? 

Prajem ešte peknú nedeľu :)



my fanpage on facebook: Dominika Makarová - photomodel
instagram:                        dominikamakarova
pinterest:                          Dominika Makarová
gmail:                               d.makarova1301@gmail.com
jobformodels:                  Dominika Makarova

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára