piatok 7. februára 2014


Style by Blake Lively


     Herečku Blake Lively som "spoznala" v seriáli Gossip girl, kde hrala jednu z hlavných úloh. Hneď mi udrel do očí jej štýl obliekania. Samozrejme, že sa mi zapáčil. Zaujal ma hlavne tento outfit. Nedávno sa mi podarilo nakombinovať oblečenie presne do tohto jej outfitu. A to či sa či výsledok stojí zato, už posúďte vy :)


Blake Lively



                                                                                                                                                                    A tu je môj outfit
         


Myslím si, že kombinácia týchto farieb k sebe bezprostredne ide. Keďže sako je takej skôr zlatistej farby nehodí sa to na každú príležitosť. Zvolila by som to možno na nejakú večernú akciu čo potvrdzujú aj vysoké podpätky. Doplnky zlatej farby podčiarkujú celkový dojem.  Vlasy som mierne natočila, vyfúkala a natupírovala. Hovorí sa, že topánky by mali byť rovnakej farby ako kabelka, snažila som sa to tak doladiť, akurát by bola vhodnejšia nejaká menšia v prípade, že sa chcete takto obliecť na večernú akciu. Čo sa týka make up na večerné príležitosti môže byť výraznejší avšak nie príliš. Ja som zvolila moje bežné líčenie s rúžom ružovej farby, kľudne môže byť aj rúž červenej farby, čo by ženskosť ešte viac zvýraznilo.














sako - New Yorker
nohavice- H & M
biele tričko - New Yorker
topánky -  Tally Weijl
kabela - Reserved
retiazka - New Yorker
hodinky - Michael Kors



Snáď sa vám tento môj outfit páči, prípadne som vás nejako inšpirovala :)




viac o mne: 

facebook: Dominika Makarova
               Dominika Makarova - photomodel
instagram: dominikamakarova
gmail: d.makarova1301@gmail.com
pinterest: Dominika Makarova



3 komentáre:

  1. tak to se ti povedlo, moc pěkný outfit podle Blake :)

    Nicole blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekné a ty nohavice sú super, moc sa mi páči modrá farba.

    www.missalexy.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť