piatok 31. januára 2014


OUI!



Dlho som hľadala takúto nejakú šedú mikinu s nápisom, videla som ich veľa, ale žiadna ma neohúrila natoľko, aby som si ju kúpila. Táto ma však dostala najviac, preto som neváhala a hneď som ju kupovala. Rada ju nosím, je trendová, zladiť sa dá s legínami, riflami alebo možno aj nejakou retro sukňou. Ako obuv som opäť zvolila kanady, ktoré outfit ľahko dotvárajú. 



Obliecť sa to dá opäť von niekam s priateľmi, alebo na nejaký trip, alebo shopping podľa vášho uváženia a nálady ;)




mikina - Tally Weijl
legíny - H&M 
kanady - čínsky obchod


Čo hovoríte tento štýl oblečenia? Obliekli by ste sa takto? Poprípade máte doma niečo podobné?



nájdete ma aj na:

facebook: Dominika Makarová - photomodel
instagram: dominikamakarova
gmail: d.makarova1301@gmail.com
pinterest: Dominika Makarova

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára