štvrtok 30. januára 2014

Outfit for thursday 

Outfit pre dnešný deň. Síce je zima, no pod kabát zaručene môžte. Myslím si, že táto kombinácia farieb je hravá, pôsobí možno tak trošku retro. Je to veselé, mladistvé a učite by som si to obliekla hocikam von s priateľmi napríklad. Zvolila som jednoduché náušničky- biele perličky, ktoré sú u mňa klasika a hodia sa k väčšine oblečenia, čo som sa naučila od iných blogeriek. Vlasy som dala do rozcuchaného copu, čo si myslím, že ku štýlu oblečenia sa hodí. Kanady som sa tiež v poslednom čase dosť naučila nosiť a myslím, že celkovo robia dobrý dojem outfitu ako aj okuliare.


sveter - Tally Weijl
nohavice - New Yorker
okuliare- H&M
kanady- čínsky obchod
náušnice- Takko


Dúfam, že sa vám môj outfit páči a ak aj nie rada si "vypočujem" váš názor :)

Pekný deň :)

kontaktovať ma tiež môžte:


facebook: Dominika Makarová - photomodel
instagram: dominikamakarova
gmail: d.makarova1301@gmail.com

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára