nedeľa 26. júla 2015

Zažiar!

 

           Neviem, čo cítite vy keď stretnete muža svojich snov, ale ja presne viem ako sa cítim keď vidím krásne šaty! Celá sa rozochvejem, srdce sa mi rozbúši, nezmôžem sa na slovo, prestanem sa ovládať, strácam nad sebou kontrolu a jediné načo sa zmôžem je len akési FUUU... !!


        Keďže šaty sú ,,áčkového" strihu pekne zakryjú boky a zvýraznia pás. Kvetovaný vzor samo o sebe podčiarkuje krásu ženy. Šaty nie sú výstredné, dokážu vyniknúť. Ak zvolíte topánky s opätkami budete sa cítiť sebavedomejšie a dôležitejšie. Ako doplnky som zvolila veľké kruhové zelené náušnice, ktoré sú príjemným doladením.
     

        K letným šatom patria typické pipinovské  slnečné okuliare. K romantickým a rôznofarebným šatám sa hodia len jednoduché topánky jednej farby (ako aj doplnky). Ak by ste volili dvojfarebné topánky, celý outfit by mohol pôsobiť prekonbinovane.


      K takýmto šatám sa hodí aj kabelka. Aj malá, aj väčšia záleží kam idete. Malú by som zvolila len na prechádzku, väčšiu - na nákup alebo do práce. Make up som zvolila len jednoduchý, no podľa mňa najvhodnejší a zároveň ženský. Jemný ružový rúž dokáže z vás urobiť divu.


                                          Viete, čo potrebuje žena nato, aby bola šťastná?
                     Potrebuje sa cítiť krásna! A presne tak som sa ja v týchto šatách cítila!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára