pondelok 16. decembra 2013

3D mihalnice, špirála alebo? Trsy!



Na obrázku môžete vidieť moje nenamaľované mihalnice a mihalnice s trsmi (nenamaľované)! Ide o výbornú pomôcku, ktorú aplikujete v krátkom čase s výsledkom, ktorý stojí zato. 


V ponuke majú krátke, stredné a dlhé. Konkrétne ja som mala krátke a úplne mi to stačilo, závisí od dĺžky vašich rias. Dostanete ich kúpiť v 101 drogerie alebo v Teta Drogerie. Cena sa pohybuje okolo 3 eur myslím, čiže nie je to ani nijak cenovo náročnejšie. Treba však k tomu dokúpiť lepidlo zvlášť, ktoré tiež dostanete v týchto drogériách. Mne osobne sa trsy veľmi zapáčili a odkedy som ich mala prvýkrát, dávam si každú väčšiu akciu. 

Aplikácia: Jednoduchá. Všetko čo potrebujete pri aplikácii sú trsy, lepidlo, pinzeta a zrkadlo. Začínate tak, že si s pinzetou zoberiete jeden trs, aplikujete naň lepidlo a priložíte ku koži nad riasami, začína sa vždy od vonkajšieho kútika smerom k vnútornému. Trsy ukladáte tesne vedľa seba. Moje lepidlo je čierne, čiže zároveň ako keby vytváralo linku. Treba si však dávaťpozor na rôzne lepidlá, keďže sa to aplikuje na kožu nie na riasu ako pri 3D mihalniciach, môže byť háklivé na kožu a spôsobiť začervenanie. To všetko si nájdete v priloženom letáčiku, závisí aj od typu pokožky, či je viac citlivá alebo menej na rôznu chémiu.

Trvácnosť: Vraj vydržia aj týždeň. Závisí od lepidla. Mne vydržali max. 4 dni tuším. Je to vhodné pre tie, ktoré to nechcú mať na stálo.

3D mihalnice - vyskúšala som si to, pekné to síce bolo, lenže čím ďalej tým viac prichádzame o vlastné mihalnice, keďže buď vypadnú so zalepenou prirobenou mihalnicou, alebo sa spomaľuje ich rast atď. Podľa skúsenosti čo viem od iných - jedna holka si ich dávala rok a pol vkuse, zapálili sa jej oči a so svojimi krásnymi mihalnicami sa mohla rozlúčiť a to nehovorím o tom koľko čakala kým jej ako také narástli znova. Čiže preto 3D mihalnice u mňa už nie.

Špirála- používam ju na bežné dni. Mám svoju najoblúbenejšiu, po ktorej sú moje mihalnice dlhé, nezlepujú sa, su výrazné a aj dlho vydržia!... čo pri rôznych drahších (pri ktorých som očakávala že budú lepšie) sa mi neosvedčilo, preto som verná jednej a to: 



špirála Miss sporty v zelenom prevedení. Dostať ju v každej drogérke kde je pult s Miss sporty. Cena taktiež je úplne skvelá a to myslím tiež okolo len 3 eur ak nie aj menej. 

Dúfam, že som vás mojím príspevkom inšpirovala, poprípade sa teším na nejaké vaše reakcie.

Pekný deň :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára