sobota 23. júla 2016

Kvetovaný overal



slnečné okuliare Wayfarer.sk
Keď som na dovolenke rozmýšľala, čo si oblečiem v jeden teplý večer a keďže som sa poriadne na večeri NAJEDLA AKO PRAVÝ DREVORUBAČ mala som chuť len na niečo ľahké, čo nebude nejak  príliš upozorňovať na moje nedostatky. Chápete. Tak som zvolila tento overal s ľahkého materiálu, jemne padavý, so vzorom sýto červených ruží. Na páse sa dá buď zúžiť alebo povoliť podľa nálady. Má trojštvrťový rukáv a dá sa skvele nosiť v týchto horúčavách napr. aj len tak do mesta alebo k pláži so žabkami. Čo sa týka ladenia, schválne som k nemu zvolila nie príliš upozorňujúce sandále, no zároveň s platformou, aby som bola vyššia. K sýto červeným ružiam som dodala rovnakej farby  rúž. Celý look bol hotový behom 10 minút a mohlo sa vyraziť von. Čo vy? Páči sa Vám? Ak si ho chcete pozrieť viac nájdete ho na stránke manzara.sk ;)
viac outfitov a nápadov nájdeš na Instagrame

28 komentárov:

  1. Overaly jsou na léto boží a tenhle je fakt krásný :)
    FitBlanka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Overal je krásný, je to něco jiného než ty klasické ve stylu alá Hippie které jsou teď v obchodech úplně všude. Moc se mi líbí tvůj styl oblékání, vždy ti to moc sluší.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi ti to pristane overaj je krásny. Ja mám sukňu s presne rovnakým motívom ale z trošku iného materialu.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wow, opravdu nádherný overal, který ti moc sluší. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásny overal, len ja im kvôli nepraktickosti pri tej jednej veci neviem prísť na chuť :D

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc hezký overal a parádní fotky. Jen škoda že není vidět více přední část.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sensational photos!! Love the great views and your outfit is so pretty!! You look wonderful!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásny je veľmi normálne som sa zaľúbila, viem si to živo predstaviť ked sa poriadne najem by som najradšej nosila iba široké:))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Překrásný overal, Domčo :) Za tebou bych se hned otočila, i když jsem na chlapy :D Mary Magdalene

    OdpovedaťOdstrániť