sobota 2. januára 2016

Rýchlo a zbesilo na party už žiadny problém


 Idete na party alebo ples a celé noci nespite, čo dumáte nad tým aký účes si k tým peckovým šatám za všetky drobné urobiť? Vitajte v klube.
Po všetkých tých prebdených nociach mám pre vás dobrú správu - netreba si hádzať slučku!
Tentokrát som zozbierala všetky sily aj tie najmocnejšie, odhodila zábrany a hor sa bezhlavo do videa.

Čo potrebujete nato, aby ste mohli vyzerať? 2500 nervov, slovnú zásobu všetkých nadávok a mozme ist nato!

1.  Spočiatku môžte vidieť moju skutočnú dĺžku vlasov, no pre lepší efekt som sa rozhodla pre spoluprácu s príčeskami. Sú cca 60 cm dlhé a objednávané zo stránky www.dreamfactorsalon.sk. Ku hlave si ich pripínam sponkami.  Celkový čas pripojenia príčeskov je max. 3 minútky.
2. Vlasy som prečesala spolu s mojimi a vyžehlila , aby spolu splynuli.
3.  Vlasy som si pri koncoch natočila kulmou.
4. Trošku rozstrapatila, aby vyzerali objemnejšie.

Celkovo mi tento účes trval cca 20 minút. Následne, aby som vás zbytočne neunudila dlhým videom som ho zostrihala v jednoduchom programe Movie Maker.  Hudba, ktorú ste na videu počuli ma názov Chainsmokers - Roses. Celé video som si robila sama

Verím, že sa vám teda moje video páčilo, dajte vedieť či by ste prijali aj nejaké ďalšie videá odo mňa a taktiež ak by boli otázky ohľadne príčeskov, kulmy... všetko zodpoviem, dajte tiež vediet či video nie je moc dlhé :) Teším sa na reakcie.

Úces by teda bol, ešte nejaký vydarený make up a moze sa ist plesať! Čo vy nato?

P.S. V budúcom príspevku sa možte tešiť na moju ďalšiu premenu kamarátky. :)


s pozdravom Dominika.

13 komentárov:

  1. pekne video naozaj sa ti podarilo aj tie zostrihy si šikovná, a tie príčesky ma prekvapili to som ešte nevidela ono to potom ako dlho vydrží? to su jednorazové? :)rada si prečítam o tom viacej:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie sú jednorazové, mám ich už asi aj dva roky a stále ich nosím, vyplatilo sa to :) ak chceš viac som o nich písala tu: http://dominikamakarova.blogspot.sk/2013/11/the-secret-of-long-hair.html

      Odstrániť
  2. krásne vlnky, ja sa stále učím robiť vlny žehličkou, no zatiaľ je to bieda s popálenými prstami :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie je to také ťažké, chce to len prax, výsledok zato stojí! ;)

      Odstrániť
  3. Kedysi som s kulmou žila, teraz som natoľko lenivá, že žijem s natáčkami ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja by som s natáčkami tiež žila, len nemám zas toľko času, kým sa mi natočia :D

      Odstrániť
  4. Great post! Thank you for the tips...

    Christina ♥ https://caliope-couture.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ani ty pridelany vlasy nejdou poznat ;) ses velka kocka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vyzerá to super. Mne veľmi nejdú tieto kučery ale tebe sa nenormálne hodia.
    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tiež mám Clip-in vlasy, ale nepoužívam ich často, len na svadby a takéto udalosti. Pekné video.

    OdpovedaťOdstrániť