streda 16. decembra 2015

Ako bez zranení vyzerať chic aj v zimnej bunde?

   Predstavte si ten biedny pocit, že idete s kolegami na vianočné trhy a chcete za každú cenu vyzerať, no keď si predstavíte, že sa máte ísť odpromenádovať v tej "natasenej" zimnej bunde, v ktorej si vôbec ako najkrajšia žena sveta nepripadáte nemusíte hneď vyplakávať - opakujem nemusíte hneď hádzať flintu do žita.
   Chápem, že nastajlovať sa a vyzerať v tej treskúcej zime tak, aby sa po vás všetci chlapi otáčali a závideli vám všetky ženy je hodné ozajstnej medajly, no nič zato nedáte ak to aspoň skúsite.


           Ak už chcete ísť za herečku, musí sa vám vaša bunda nielen páčiť, ale musíte sa v nej aj dobre cítiť alebo aspoň prežiť to postupné omŕzanie vášho tela.
      Ako obyčajne viem, ak sa chcem na vianočných trhoch zabaviť, pokecať ... nevidím to len na 10 min. Ak je vonku pod nulou viem určite, že to môj jesenný kabátik len tak neznesie, preto musím rázne zakročiť!


      A to v podobe dlhej zimnej bundy. Dôležitým aspektom, ktorý vás nebude stáť celú výplatu je opasok alebo bunda s opaskom. Ten zvýrazní vašu postavu (na zožratie) a vy sa už nebudete cítiť ako v mechu a taká nesvoja.
 Ja som sa tiež jednou takou zimnou bundou nechala inšpirovať (na fotke). Keby takúto bundu nemám a vidím ako iným babám tak pristane, neváhala by som ani minútu a už by som bola nastúpená v obchodoch. Začo sa možno len jedine hanbím, že ju nosím fakt stále ... :D

A čo vy? Ste vyzbrojení na vianočné trhy?

 Instagram: dominikamakarova

Photos by: Dalibor Holec

11 komentárov:

  1. Neznášam bundy... A to globálne otepľovanie mi teraz len nahráva :) U nás doma ešte stále nosím koženku ( priznávam, že je trochu zateplená. ale aj tak !)Tak rada by som chodila v nevkusnej zimnej bunde, tak rada by som sama vyzerala ako snehuliak, keby som si nejakého aj mohla postaviť ...
    GirlyNotes

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na teda ved to neni žiadny problem nemaš sa začo hambiť keď ju nosíš stále je naozaj pekná aj farba je úžasná alenekúpila by som si ju kôli jedinému detailu - ten golier inak je super a pristane ti:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja si este stale hladam vhodnu bundu, vascinou to vidim skor na kabat alebo kozustek :) ale ta tvoja bundicka je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mně tenhle typ bundy vůbec nesluší, ale po podobné v černém se stále dívám, zatím marně :D Tobě ale sluší a jsi odvážná, že jdeš do modré, mně by se asi špatně kombinovala.
    HollyChicc

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Bunda ti veľmi svedčí a rovnako aj jej farba. :3
    http://tobecreativehasnolimits.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. modrá ti strašně sluší!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tebe to zase iba pristane! :) Ja mám bundy celkom rada to skôr zimu neznášam :D A táto tvoja sa mi veľmi páči. Ja som tú svoju kúpila náhodne na výlete v Liverpoole kde bolo zimšie než som si myslela a tak som nutne potrebovala niečo teplé na seba. A som s ňou veľmi spokojná. A ozaj tento rok som si kvôli mínusovým teplotám dokonca musela kúpiť čiapku čo som doteraz nikdy nenosila a tak skoro po 5 rokoch z nevyhnutnosti a strachu o svoje uši som si jendu kúpila.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja nosím tiež stále jednu a tú istú dlhú vetrovku, hoci mám ešte jednu a kabát, ale skrátka v tejto sa cítim najsexy.

    OdpovedaťOdstrániť