nedeľa 29. marca 2015

Casual day


Aj vy máte tie dni keď jednoducho nemáte čo na seba?? Hm niečo podobné sa mi stáva cca každý deň. O tom, že skriňa praská vo švíkoch radšej hovoriť nebudem. V tieto dni najlepšie staviť na overenú klasiku - aspoň podľa mňa. Snažila som sa vymyslieť ležérnosť + aktuálnosť + sezónnosť a vytvorila som toto. Túto bundičku som vám ešte neukázala, preto nasledujúci príspevok sa musel uskutočniť tak trochu aj o nej. Neverili by ste, ale je z Tesca. Yeaaah.. !! Ale som s ňou šťastná, takže v poriadku. K tejto všetkej ležérnosti som zvolila moju TOP kabelku, ktorou trávim život približne od leta.  Doniesla som si ako suvenír z Korfu. Čiže aj keby bola celá dovolenka o ničom, kabelka to celé dokáže zachrániť, ale to som odbočila. Tento šálik je na mňa moc klasický, ale presvedčil ma, nemôžem zato a myslím, že sa hodí. Čo k takejto klasike patrí sú jeansy. Tieto ikeď už slávia možno 100- té narodeniny v mojom šatníku, predsa len dajú sa použiť. Hodinky sú moja láska - to vám snáď predstavovať nemusím. K topánkám sa nepriznávam, preto som ich nenafotila, ale psst. Make up samozrejme jednoduchý, prišla som nato, že aj s malým Gašparkom sa dá zahrať veľké divadlo. Omietka zo mňa nepadala, (ale ani nikdy nepadala vážne) takže v pohode. Oki tak nech sa páči takto napríklad v pondelok do práce, to by možno kolegynky ocenili či? Ale snáď ano :)                  

 Prajem krásne dni! 






Ešte som zabudla:

Súťažím v bloger roka, ak ma chcete podporiť svojím hlasom môže TU. Ďakujem pekne.

3 komentáre: