streda 28. januára 2015

Prague in love



Milión foriem, a predsa jediný zmysel. 
Láska na tisíc spôsobov, ale s rovnakým režisérom. 
Najdokonalejší ľudský cit, ktorého dej máme vo svojich rukách.
Niektorí na lásku čakajú, niektorí sú po veľkom sklamaní, niektorí sa s láskou ešte nestretli.
S tou pravou, ktorá vám vymyje mozog, nainštaluje nový program, kúpi dvojzónové
ružové sklá a vy sa bezhlavo vydávate na dobrodružný výlet objavovať
novú nepoznanú planétu...


Dámy a páni vitajte v Prahe!



Prahu sme si užili se vším všudy. Pochodili sme pamiatky (Karlov most, Pražský hrad, Orloj...), keď sme boli unavení, dopriali sme si wellness a následne oddýchnutí putovali do mesta za nočným životom. Nudiť sa naozaj nebolo kedy. Dopovali sme sa prevažne českým jedlom a pivkom, tak ako sa na ich putiky patrí. Ruch veľkomesta mi bol vždy blízky, cítim sa tam ako ryba vo vode. Všade naokolo veľa možností, množstvo inšpirácie, ľudí, pohybu, štýlu .... a z toho dokážem čerpať obrovské množstvo energie. Aby som nezabudla, navštívili sme aj múzeum voskových figurín. Oficiálne múzeá ma nevzrušujú, no toto sa vidieť oplatí. 



Pre tie, čo zaujíma môj outfit: keďže bola obrovskáááá zima, je ťažké na seba nasúkať veci tak, aby ste ladili a zároveň boli in aj s drkotajúcimi zubami. Do Prahy som vyrazila na herečku (bez čapice) a samozrejme, že som nato doplatila. Situácia sa však rýchlo vyriešila. Inšpiráciu som videla všade okolo seba.  Zaujala ma táto baranica, no a od tej chvíle mi srdce bilo iba pre ňu. Mala som hriešne myšlienky aj na poriadnu ruskú baranicu, ale rýchlo som skrotla, keď som videla tie ceny. Celkovo myslím, že baranička môže byť, je ako dobrý doplnok v ukrutnej zime. Myslím, že ako tak pasuje aj k bunde a šálu. Na fotke mám inak príčesky, ktoré tiež snáď dotvárajú celkový look :) Snáď sa vám to páči a niečím som vás inšpirovala. 

A vyrazte do Prahy alebo kamkoľvek, stlačte nachvíľu pause a oddýchnite si od všetkého, nám to pomohlo ;)




8 komentárov:

  1. Pěkní fotky, sluší ti to!:)) Sleduji tě na blogvin, instragramu. Budu ráda, když budeš také!

    vik-ladyla.blogspot.cz I instagram I facebook

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéééj ďakujem ani nevieš ako si ma potešila! A jasnéé prelúsnem si celýý tvoj blog a instagram!!! ;)

      Odstrániť
  2. You are so sweet honey! I have the same scarf! :D
    I never been to Prague, but its a wonderful and romantic city!

    I would be sooo happy if we will follow each other and stay in touch, honey! Follow4follow? :D
    xoxo Colli // tobeyoutiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Yes of course, we can :) Thank you so much for enjoy. I very like it. Happy days for you.

      Odstrániť