štvrtok 1. januára 2015

HAPPY NEW YEAR !!!


      Last day v roku som sa rozhodla stráviť v Bratislave. Lákalo ma to aj preto, že som tam Silvestra ešte nikdy nezažila :( A musím povedať, že bol minimáálne super! (ingrediencie: dobrí ľudia, dobrá atmoška, dobré oblečko, sranda, fotečky, pocity, dobre vykakana ... atď.) Hej ľudia poklona! Mám za sebou rok plný zmien. Dobrých aj zlých. Škoda tých zlých, no disponujem názorom, že bez nich by sme si nevážili to dobré. Na svet v roku 2014 okrem nového oblečka prišli:

Noví ľudia...
Nová škola...
Nová láska...
Nový parfum... ( Channel som podviedla s Hugom Bossom, ale neľutujem)
Nové skúsenosti...

       Som rada za každého, koho som v roku 2014 spoznala aj za zážitky s nimi. Neľutujem nič, práve naopak posunuli ma ďalej a keby som to mala prežiť znova tak rada. Takže ďakujem! Bolo toho naozaj veľa a možno sa niekto v tomto nachádza ak toto číta.







Dúfam, že ste Silvester prežili. Ak áno tak naj ako sa len mohlo dať. Starý rok 2014 je za nami a nový rok 2015 so svojimi zážitkami pred nami!

Odporúčanie: - zoberte si zo života maximum toho, čo ponúka, hľadajte možnosti, ktoré iným unikajú pred očami a chopte sa príležitostí, ktoré iným pretekajú pomedzi prsty alebo si ich nevážia!

Prajem úspešný nový rok!


                                                                                                                         Dominika


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára