streda 2. júla 2014

Peplum season.


PEPLUM TOP -  názov pre tričko, sukňu alebo šaty s volánikom, momentálne veľmi populárne. Obrovské plus tohto trička alebo skrátka ,,diela" je, že zvýrazňuje pás a boky (samozrejme zaleží od postavy). Je kombinovateľný hlavne s jednoduchým oblečením, aby dokázal správne vyniknúť.


DOPLNKY - ja som zvolila mohutnejší náhrdelník, ktorý myslím zvýraznil inak jednoduché peplum tričko. Samozrejme hodili by sa aj menej výrazné doplnky, myslím, že toto peplum tričko neopovrhne žiadnymi doplnkami. Pozor pri vzorovanom peplum tričku, tam to chce viacej pozornosti. Samotné doplnky zvýrazňujú krásu ženy. (nesmie sa to však preháňať a platí pravidlo: menej je niekedy viac!)



LEGÍNY: čierne klasika, pri tomto outfite nemôžem nimi nič pokaziť, pretože sú jednoduché, nie výrazné a teda podstatu a nadvládu nad všetko má stále peplum tričko. Ešte pozor pri výbere peplum trička ak ho ladíte k legínam, je dôležité, aby bol zadok zakrytý peplum tričkom (tak ako sa to aj má nosiť- pokiaľ teda nechcete pôsobiť vulgárne!) to znamená, nevybrať zbytočne malú veľkosť.


NÁHRDELNÍK:  H&M
NECHTY: červený lak Rimmel - v poslednom čase sa už červený lak stáva skôr klasikou, k mladosti patrí, celé to len oživuje a natural nechty sú v neposlednom rade oveľa viac TOP ako umelé.


KOMBINÁCIE: V prípade peplum sukne je vhodné obliecť si k nej skôr jednoduché tričko. Ak je peplum sukňa vzorovaná učite jednofarebné tričko a ak je jednofarebná tak tričko môže byť vzorované. Pozor len, aby to nepôsobilo rušivo. Peplum sukňa zvýrazní pás a boky, tak ako aj peplum šaty takže celkovo outfit môže pôsobiť príťažlivo. (samozrejme zaleží od postavy)


PEPLUM TOP:  New Yorker


ZÁVER:  Ak sa rozhodnete si peplum tričko, sukňu alebo šaty kúpiť prajem veľa šťastia. Rozhodujúcim faktorom je typ postavy, nemusí sadnúť každému. Mňa pri kúpe tohto trička inšpirovali časopisy, internet, instagram, blogy... 
     Priznám sa s týmto peplum tričkom som naozaj spokojná, svedčí o tom aj to ako často ho nosím. Bielu farbu som si vybrala preto, pretože je moja naj. Je praktická a dá sa so všetkým kombinovať, pôsobí čisto. Neopovrhla by som možno aj nejakým summer kvetovaným peplum tričkom. Uvidíme. 

    Ak sa vám tento príspevok páči, podporíte ma svojím LIKE - podľa toho viem či mám príspevky pridávať častejšie alebo nie. 

   Ďakujem za kliknutie na môj blog.

SONG pre tento príspevok:             Jason Derulo - Wiggle

Prajem krásne dni!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára