streda 12. marca 2014

Simply


Niekedy keď nemám čas alebo náladu sa viac vychystávať stavím na overenú klasiku. Keďže sa už stretávame dá sa povedať s prvými jarnými dňami vytiahla som zo skrine riflové kraťasy. Pri obliekaní beriem do úvahy miesto kam idem. V tento deň som išla na nákupy do Trenčína. 


Takže moja klasika: riflové kraťasy som doladila s čiernymi pančuchami, bielym tričkom (ako inak), čiernym kardigánom, čiernym nákrčníkom, hodinkami a bielymi perličkami a samozrejme s týmito topánočkami. Keďže ani o vlasy sa mi nechcelo nejak extra sa starať zvinula som si ich do drdolu. A keďže v tento pekný deň svietilo slniečko slnečné okuliare nesmeli chýbať :)
Celý outfit bol pre mňa veľmi pohodlný. Vzhľadom na teplý kardigán a pančušky mi vôbec nebola zima a slniečko čierna farba ešte viac priťahovala. Topánky sú takisto veľmi pohodlné, čiže akokoľvek dlhé turné po obchodoch mi v nich nerobí žiaden problém :) Čo sa týka doplnkov sú minimálne, nie som zbytočne ovešaná, akokeby sú aj nie sú. Make up takisto nič extra len zľahka, doplnené červeným rúžom, aby oživil tento jednoduchý outfit.

Doplnky:







meme face :D :D :D :



kardigán: New Yorker
nákrčník: New Yorker
biele triko: HM
pančuchy: Bepon
hodinky: Michael Kors
náučnice: Takko


Dúfam, že sa vám toto moje oblečenie páčilo a som vás inšpirovala. Krásny deň!


follow me:


instagram: dominikamakarova
facebook: Dominika Makarová - photomodel
pinterest: Dominika Makarova
gmail: d.makarova1301@gmail.com



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára