streda, 4. mája 2016

Keď jednoducho nemáte čo na seba

                Ahojte mávate aj vy dni keď nemáte čo na seba? Ja samozrejme každý deň :) Keď už, ale že naozaj si neviem rady veeľmi sa nahnevám a agresívne začnem konať! Ako? Pripášte sa! Škaredo sa pozriem na klasické modré rifle (tie to vždy zachránia), biele tielko - ako inak aaa ... čo navrch??? Po vyhodení všetkých vecí zo skrine razantným spôsobom zistím, že by to tie obyčajné rifle s tielkom chcelo trochu obzvláštniť. Ok! Začnem hľadať zaujímavé blejzre, saká, bundičky.. všetko čím sa dokážem ukľudniť. V tejto fáze zisťujem, že som sa do toho úplne dostala a až zrazu chcem byť pekná. Ok lenže čo ďalej? Po dlhom lustrovaní nachádzam, že mám v skrini aj slnečné okuliare, ktoré by sa k tomu celkom hodili a dlhé čierne náušnice, ktoré už by sa vlastne aj patrilo oprášiť... Výsledok? Jasne! Tento čiernobiely melírovaný blejzer! Beriem ho na seba! Rýchlosťou blesku ho strhnem z vešiaka (tvárim sa ako keby nič) ešte polhodinu sa poobzerám v zrkadle (veď to treba vždy že) a keď už zistím (že nie je na sebe čo viac objavovať) a že nestíham ... odchádzam!
         Takže takéto je niekedy moje chystanie keď neviem čo na seba :) Aj vy mávate podobné stavy?
sako Takko, rifle H&M, lodičky Deichmann, kabelka Michael Kors
 photos by: Roman Šarlina
instagram: dominikamakarova

44 komentárov:

  1. Podobný problém mívám při oblékání také, kolikrát se převleču i třikrát :D
    Krásný outfit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky to poznám. Hlavně, že mám plnou skříň. :-D Outfit se mi moc líbí a ty botky jsou dokonalé. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc povedené! :D krásny outfit ♥
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máš skvělej styl oblékání :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Každé ráno mám pocit, že nemám co na sebe.. tak si radši připravím věci, co si vezmu na sebe den předem, nevěřila bys, kolik ráno ušetřím času :D

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu ráda, když se zúčastníš :)
    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No obcas sa podarí aj mne si to takto aspon premyslieť :D

      Odstrániť
  6. Waau dost povedený outfit, navíc ty lodičky, fakt skvělý výběr kousků.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Veľmi ti to v tomto outfite pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. So chic and very comfy look! Beautiful!

    http://chicglamstyle.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pekné fotky :) Pristane ti to :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krasne náušnice :) a moc hezky clanek!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. neskutočne veľmi sa mi páčia tvoje okuliare a lodičky :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. To sako je nádherné, pristane ti to :)

    OdpovedaťOdstrániť