piatok 5. júna 2015

Dovolenkové "must have" kúsky

Máte pred dovolenkou a v hlave hlavne mišmaš, čo si zoberiete? Tu je zopár rád, na ktoré by ste nemali zabudnúť ;)

Tie najtrendovejšie plavky! ;) Čo je lepšie ako sa sebavedomo premávať po pláži v tých najkrajších plavkách, ktoré vám každá závidí, a v ktorých máte tie najšupa fotky??! Hm, no ktorá len o tom každé leto nesníva??!  Mojou inšpiráciou sú plavky od Victoria Secret. A zohnať ich je zatiaľ bohužiaľ len môj sen ...


No dámy neviem ako vy, ale ja sa tento rok chystám poriešiť tento olej na opaľovanie. Poradila mi ho ho júnova EMMA. Prečo nad týmto rozmýšľam?  Zo začiatku vyšší faktor treba, olej sa opaľuje rýchlejšie, množstvo by na dovolenku malo stačiť a nie je až taký drahý ako iné kozmetiky.
   

Dámy bez poriadnej manikúry a pedikúry nikam nejdete! Aj to pomôže, aby ste na pláži vyzerali dokonalo a inšpiratívne pre iné baby. Dobre sa pozrite na svoje nechty, spozornite a rozmyslite si, či je to to, čím sa chcete prezentovať! Nie na darmo sa hovorí, že podľa nechtov vidieť ako sa žena o seba stará (alebo tak nejako :D). Navrhujem upraviť nechty do stavu slušnosti a zvoliť nejaké pekné letné farby, ktorými sa ešte viac navnadíte na leto.


Nezabudnite na rúž :) Nech je vidieť, že ste žena ;) Nemám na mysli ten najkriklavejší, v ktorom si pripadáte ako coura. Mám na myslí jemný, nie vulgárny, ktorý podčiarkne váš pôvab, vďaka, ktorému sa budete cítiť príťažlivejšia a vďaka, ktorému zistíte, aké vaše pery dokážu byť šťavnaté pre iných. Že nemáte odvahu? Neviete o čo prichádzate...


Milé dámy, ak sa chcete vyhnúť vystrašeným pohľadom z okolia (keď vás uvidia bez make upu) ponúkam úprimnú radu v podobe vodeodolnej špirály. Poznáte to? Skúste vyzerať dobre keď vyjdete z vody bez rozmazaných strašidelných monoklov a sebaisto zažmurkať na toho vytehličkovaného svalnáča oproti ;)


Tak ... tak ... rok čo rok, deň, čo deň ... vždy sú a pravdepodobne aj budú trendy. Do takýchto riflových kraťaskov sa oplatí zainvestovať, pretože verte mi BUDETE ICH POTREBOVAŤ! Zachránia vašu situáciu, hodia sa či už na pláž, večer von alebo hocikam na výlet. Môžete si k nim obuť tenisky, lodičky, "žabky" čokoľvek načo si spomeniete a vždy to bude ok. Tak prečo nie?! Ja mám doma pre istotu dvoje, tmavomodré aj bledomodré ;)


To najkrajšie prádlo.. a nie je vaše? Načo ešte čakáte? Nechajte vyniknúť, čo treba!



Vôňa... och tá vôňa! Presne toto si poviete, keď zacítite tento parfum! Milujem ten pocit keď viem, že pekne voniam a k žene to patrí! Na pláž ju síce nevyužijete, no večer bude z nej váš milý na prášky! Čo je krajšie ako keď zanecháte po sebe odkaz v podobe nežnej ženskej vône, vďaka ktorej sa budú chcieť k vám priblížiť, len aby ju cítili znova. Skúsenosť ;)


Converse. Zoberú vás všade. Sú pohodlné, hodia sa ku všetkému. Nie je nad čím rozmýšľať, v kufri musia už mať vyčlenené miesto.


Čo je lepšie ako nakoniec toto všetko zdokumentovať! Len sa pochváľte, veď máte čím. Stačí len málo: fotiť, fotiť, fotiť... Nie je to trápne, je to o vynechaní predsudkov a nehovorte mi, že si radi nezaspomínate nato čo bolo kedysi práve pomocou fotiek... ;)


Krasnu dovolenku!

2 komentáre:

  1. Ahoj Dominika,

    pozývam Ťa do SÚŤAŽE u mňa na blogu. Verím, že sa zúčastníš a prihlásiš krásny módny outfit. Držím palce :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Versace je nádherná voňavka. Krásne vonia a dlho vydrží. :)

    Pozývam ťa na môj blog: http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť