streda 27. mája 2015

Mission impossible

Ahojte.hlásim sa zo sveta s novým outfitom A.K.A. 1. sväté prijímanie. 
Problém nastal už dva týždne pred akcoškou, keď som zistila, že si nemám čo obliecť, aké prekvapivé že? veď ako inak by to bolo keby som zas a znova nemala v hlave len to oblečenie že?   Tragédia! Ubehol týždeň a ja som stále nemala nič na seba,  hlavu som, ale ešte nevešala! Tri dni pred dňom D nastal stav beznádeje, zúfalstva atď atď... Hlavne keď vám tak záleží, aby ste na nejakej významnej udalosti dobre vyzerali. ... veď to poznáte... No hormóny vo mne sa intenzívne vzbúrili a ja sa som chladnokrvne prenúrila každý jeden obchod, ktorý mi prišiel pod ruku. A čo? Nepomohlo...

Toľko k úvodu, ako som sa na tento Deň D poctivo pripravovala..


Moje modlitby však boli vyslišané, keď ku mne pristúpila moja mama a pomohla mi v tejto beznádejnej situácii. Poradila mi tento outfit, ujasnila som si, že by to mohlo byť a náhle... som konečne mohla opäť voľne dýchať :) 


 Trochu meditácie k oblečku: táto sukňa mi trčala v skrini takmer 100 liet, kým sa dožila svojho využitia. Myslím, že mi o trošku predĺžila postavu, čo je myslím bonus navyše a ja som sa aj cítila lepšie, je z F&F.


 Lodičky nie sú príliš vysoké a dobre sa v nich chodí. Mám ich rada. Ak zrovna hľadáte klasické čierne na podpätku tak určite odporúčam ísť do Humanic majú ich aj za dobrú cenu! Listová čierna kabelka. História sama o sebe. Zháňala som ju veky, kým som ju konečne našla v Primark


Čiernobiela blúzka síce nie je úplne môj štýl, no dala som na radu mojej mamy, nájdete ju v  Peek & Cloppenburg. Brilky ako doplnok - nájdete ich v C&A

Záver: V tomto outfite som sa cítila dobre, za kvalitu fotiek sa ospravedlňujem (fotené mobilom) aa verím, že som vás inšpirovala poprípade dopomohla premyslieť ako sa obliecť na najbližšiu spoločenskú udalosť.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára