sobota 11. apríla 2015

Líčenie by LuciaLus: Profesional make-up artist, hair stylist & bodypainter

Zdravííím :) Z predchádzajúceho príspevku mi síce neprišla žiadna správa, no môj príspevok mal cca 900 videní, takže myslím, že môžem byť spokojná. Včera som mala možnosť zúčastniť sa školenia pod vedením profesionálnej vizážistky Lucie Freund. Nelíčila som však ja, ale ja som bola líčená (čo je lepšie ako keď sa o vás takto niekto stará o:). Že vy ste ešte nepočuli meno Lucie Freund??? Kde ste?? Lucka je super vizážistka se vším všudy. Líči celebrity jednu za druhou (prikladám foto), stavia vlastné štúdio, venuje sa tomu, čo ju baví - jednoducho žije svoj sen! Nižšie prikladám nejaké foto, aby ste mali predstavu o koho ide, ku komu ísť najbližšie, s kým si urobiť foto a nakoniec... od koho čerpať inšpiráciu! K Lucke som sa dostala cez Facebook. Keď som videla jej tvorbu - moje pocity boli jednoznačné - pridať si ju a čakať na zázrak, že si ma všimne. A stal sa! Oslovila ma, či nechcem prísť na toto školenie. Samozrejme, že som bola happy a tešila som sa! Na tomto školení som sa naučila nielen nové triky v líčení, spoznala som super baby, ale aj ma motivovalo a zaujalo ako sa Lucia k svojmu úspechu dopátrala! Pochopila som a znova som sa utvrdila v tom, že VŠETKO IDE a VŠETKO SA DÁ! A len tí ľudia, ktorí idú odo dna pochopia, o čom život je. Veľmi dôležité je PÝTAŤ SA, PÝTAŤ SA a ešte raz PÝTAŤ SA!!! Viem, že to možno hovorí tá "pravá", ale je to tak, keď človek niečo chce, nespýta sa, bojí sa - hanbí sa spýtať vtedy sa ťažko niekam dostane - viem o čom hovorím, keďže som už nato párkrát doplatila. Tento rozhovor bol ďalší taký, ktorý ma motivoval, zaujal a rozdráždil napísať o tomto článok na blogu  - páčia sa mi ľudia nebojácni, tvrdí, skutkovo činní, ambiciózni... Vtedy som v Úžase. A vďaka tomuto Úžasu som sa včera cítila super! Hovoriť držím palce Lucka je asi aj zbytočné, pretože ona dokáže všetko maximálne dobre a ďakujem jej za túto jednu malú príležitosť s ňou!
P.S. Ďakujem aj budúcej vizážistke Naty, ktorá sa o mňa postarala a držím palce! Taktiež som rada, že som spoznala Angeliku, ktorej to vo fotení fakt ide. Naťa - verím, že nabudúce nám to spolu vyjde lepšie a ja viem, že áno. A Beu, ktorá svoj talent rozbieha v otvorení novej hostessingovej agentúry (čo mi je tiež veľmi blízke) tak snáď sa jej bude dariť a snáď si ma potom niekde vyberie, možno už aj o týždeň - dúfajme! :)

Fotky zo včera:




Teraz niečo profesionálne nafotené z jej tvorby:







Niečo z tých celebrít:



Ak chcete vidieť viac z jej tvorby, nech sa páči: LuciaLus: Profesional make-up artist ,hair stylist & bodypainter

Ešte raz vďaka za všetko Lucka a snáď ťa niekde opäť uvidím! :)

1 komentár:

  1. Jeeeeeeej ..... Pipinček Ďakujeme za slova podpori , za dvoveru vlozit sa nam do ruk a za trpezlivost pri zaucani nasich novačičiek v nasom atelierie ..... A celkovo za ucast na mojom prvom skoleni .
    Dufam ze nase stretnutia na skoleniach budu v prospech vsetkych zucastnenych stran .... Ze si budeme vzajomne inspiraciou a ze budeme napredovat :).
    Drzim palce vsetkym babam co sa v zivote nevzdavaju .... Aj napriek nepriaznivim zivotnym podmienka a nastraham......
    A ako vsetci vieme " Čo Ťa nezabije , to Ťa posilni".... " Kto nič nerobi, nič nezmeni" ( a je jedno ci v dobrom alebo zlom ... Ked zistis co je zle budes vediet aj co je dobre) a este dve vety ktore mam hlboko v <3 "Slovo NEDÁ SA - NEEXISTUJE!!!" ....a " NIEJE CHYBA NEVEDIEŤ ALE CHYBA JE NECHCIEŤ SA NAUČIŤ!!!"

    OdpovedaťOdstrániť