piatok 27. februára 2015

Pripravená na jar


Áno, toto je ona. Bunda, s ktorou to všetko ide. Bunda, s ktorou sa nikdy nenudím. Bunda, s ktorou je svet krajší. Je tá, ktorú keď si oblečiem, cítim sa v pohode. Na nič sa nehrá, dokáže sa do mňa vcítiť, je bezprostredná a uvoľnená. Dokáže ma uchvátiť, či keď idem na nákup, na prechádzku, do práce alebo do školy. Má svoj štýl a ide so mnou do všetkého. 
Nech sa páči, zoznámte sa, toto je moja parka. (parka= odborný názov pre takýto typ bundy)




Po tejto parke som dlho túžila, vlastne od minulého roku. A až teraz sa môj sen stal skutočnosťou. Najviac sa teším ako ju na jar budem môcť nosiť s converskami. Je veľmi pohodlná, dokonca aj teplá zvnútra. Je vybavená kapucňou, vačkami a sťahovacími pútkami. Materiál je jemný a mierne lesklý. Pre mňa Top.


Topánočky - podľa mňa okrem conversiek, sú tieto aj na toto počasie, ktoré momentálne je - ideálne. Keďže aj tmavá zelená sa s béžovou hodí. Ja hovorím áno. Na tieto som natrafila v Tally Weijl. Tiež som ich dlho chcela, ale oplatilo sa čakať. Nosím ich stále. A myslím, že budú aj výborným doplnkom k jarným kúskom!


Čo sa týka šálu - mám pocit, že tento je pre mňa (okrem bieleho) najobľúbenejší a myslím, že sa skvelo k tej zelenej farbe hodí. Make up som zvolila len jemný, keďže ide celkovo o viac- menej športovo- pohodlný outfit. Na nechty- čierny lak- myslím, že niet čo dodať - ku kaki sa hodí. Doplnky: hodinky - príjemne dotvárajú outfit a dodávajú mu na dôležitosti a celkovo ho posúva viac trendy, keďže tieto hodinky letia. Náušničky - perličky - u mňa overená klasika - nosím ich skoro ku všetkému, pretože nič nemôžu pokaziť a dodávajú na dievčenkosti - ženskosti.


K tejto parke som zvolila klasické jednoduché modré rifle. Myslím, že sa dokonalo hodia a spríjemňujú celý outfit. Farby som volila tak, aby do seba "zapadali" neobťažovali sa navzájom, nerušili sa. Ide skôr o denný outfit - takže najlepšie na nákupy, na prechádzku, do práce... 



Na nafotenie tohto outfitu som použila príčesky. Stále si hovorím, že ich už nebudem nosiť (keďže prirodzenosť - najlepšia vlastnosť), ale akosi ma dokážu vždy zlomiť :)



parka - calliope
rifle - HM
topánky - Tally Weijl
šál - primark
náušničky - Takko
okuliare - čínsky obchod
hodinky - Michael Kors

Tak, čo páči sa Vám tento oufit? Myslíte, že som ho dobre zladila? Obliekli by ste sa takto aj vy? 

Krásny deň :)


10 komentárov:

  1. Krásná bundička, sluší ti to ! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. sekne ti to :) a je super vidieť známu tvár :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. toto ma od módy ďaleko na kilometre... trošku sebareflexie slečna....pozrieť sa do zrkadla, zrušiť blog, vyhodiť fejky... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D ty si teda inak bystrý!! :D :D čo tak sa aspoň neskrývať za anonym? či málo odvahy čoo? :/

      Odstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ťažko sa znáša kritika, rozumiem tomu :) len ozaj nerozumiem dnešnej dobe... neviem sa obliecť, kúpim si napodobeniny značiek a idem si spraviť blog :).... a najviac ma pobavilo, ako si sama seba nominovala na "bloger roka"... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. veľmi pekné topánočky :)) aj bundička :3

    http://landofourdreams.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť