sobota 3. januára 2015

My necklaces collection


pár nežných poznámok k nim:

náhrdelník č. 1 - je mojou srdcovkou, ľúbim ho, kúpila som v HM
náhrdelník č. 2 - je takisto supiš až nato, že ho kvôli farbe nemám veľmi k čomu nosiť :o,Orsay
náhrdelník č.3 - je v pohode, ale nič extra, HM
náhrdelník č. 4- mám už sto rokov a nejak ho nevyužívam neviem prečo :o pritom je v pohode, kúpila som ho už ani nepamätám kde :o :D
náhrdelník č. 5- takisto mám sto rokov, mám naň svoje spomienky (:o :D), inak poslúži aj ako super diskoguľa a keďže je taký výraznejší na bežné nosenie ho moc nevyužijem (čiže napr. do kostola nie) tiež si nepamätám už kde som ho kupovala fuu
náhrdelník č. 6 - taká klasika zachráni keď treba, Takko
náhrdelník č. 7 - mám ho veľmi rada, lebo sa tvári dominantne a škoda, že ho viac nenosím, ale
sľubujem mu, že sa mu budem viacej venovať o:), Takko
náhrdelník č. 8 - takisto záchrana, ikeď ho už má skoro každá, nerobí mi konflikty a rada si ho dám, HM


Pri vytváraní tohto videa som sa inšpirovala týmto videom: 




Tak čo? Páči sa vám moja zbierka? Ktorý by ste si vybrali? 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára