nedeľa 5. októbra 2014

Práca popri škole

 

  V poslednej dobe sa na mňa chŕlia otázky typu Kde som, Čo som, Ako sa mám, Či aj žijem a pod. ... Odpoveď znie: Áno žijem! :D Je to asi aj v tom, že už tak neriešim otázky typu: Kedy a kde je najbližšia party? Čo si na ňu oblečiem a Koľko fotiek na nej spravím. Priority sa menia. Oveľa viac sa zameriavam na veci užitočnejšie dobudúcna, pre niektorých možno nuda.. pre mňa motivácia. Také hot news je u mňa nová škola - a tým aj nové prostredie, noví ľudia.. nové príležitosti. Škola je veľmi náročná no i napriek tomu, obzerať sa po práci treba. Priznávam, že občas som lenivá, ale čo sa týka práce NIKDY. Prečo? Asi preto, že vždy som si vážila každý peniaz a poriadne som mincu obrátila, kým som sa ju rozhodla na niečo minúť.
    Popri mojej škole sa venujem aj promu. Pre tých, ktorí nevedia čo promo znamená - je to prezentovanie určitého výrobku za účelom predaja. Promo ma učí presvedčovať, stáť si za svojím, sústrediť sa na veci, komunikovať s ľuďmi...  Keďže my študenti si tej práce moc nenavyberáme sme radi za každé euro. Ja mám promo prácu rada, pretože vždy pri nej stretám nových ľudí, niečo nové sa dozviem, naučím.. Viem a som o tom presvedčená, že vždy všetko čo sa mi za deň udeje nie je náhoda a deje sa to pre niečo! A potvrdilo sa mi to už niekoľkokrát.


     Tento piatok som bola robiť promo na žehličku Braun v Metre. V ten deň sa mi tam maximálne nechcelo ísť. No deň bol nakoniec úplne super. Pretože nielen, že som stretla zaujímavých ľudí, predala dve žehličky za 90 ewry, ale aj bola sranda. Super som kecala s ľuďmi a keď cítite, že tá atmosféra je fakt super.. deň je hneď o niečo pozitívnejší. A naozaj mi niečo dal.. Niečo o čom ma baví písať a zvestovať to druhým. Prajem vám čerpať zo všetkého hlavne to pozitívne a pamätať nato, že nič nie je náhoda.

Krásny večer ;)
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára