nedeľa 26. októbra 2014

New in!


 Nikdy nepoľavuj, človek, ktorý ma veľké sny je mocnejší než ten, ktorý vie všetky fakty.
Robiť chyby je lepšie než predstierať dokonalosť.
Tí, čo na zázraky neveria, ich ani nikdy nezažijú.
Je mi jedno, že mi ukradli moje nápady. Teší ma, že nemajú svoje vlastné... To povedal Nikola Tesla.
Charakter a veľkosť muža poznáte podľa toho, aký široký je úsmev jeho ženy..
Moji milí neprajníci, v zásobe mám ešte toľko vecí, ktoré vás vytočia..Len buďte trpezliví!
Nerob si ťažkú hlavu z tých, čo ťa za chrbtom ohovárajú. Nie náhodou sú ZA a nie PRED tebou...
Ticho je niekedy tá najlepšia odpoveď, ako povedal Dalai Lama.
Kedysi som vstúpila do miestnosti plnej ľudí a riešila, či ma majú radi. Dnes tam stojím a premýšľam, či mám rada ja ich:)…


      Občas potrebujeme niečo čo nás nakopne, čo nám dá silu, prebudí nás, nakopne... počas náročných alebo ťažkých dní. Potrebujeme motiváciu, silu ísť ďalej, pohnúť sa... aj o tom sú riadky vyššie. Momentálne to mám v škole veľmi náročné, stojí ma veľa námahy venovať takmer všetok voľný čas práve jej. Občas však, ale treba vypnúť a zamestnať myseľ aj niečím iným. Najlepšie tým čo máme radi. Keďže som už dlho neurobila príspevok o móde a dobre viete, že zbožňujem, chcem sa s vami podeliť o to čo je v posledných dňoch zmyslom môjho života. A to táto nová budnička.
Inšpirujte sa!









Bunda je z H&M. Ak by vám náhodou učarovala, nie som si istá či ju tam ešte nájdete. Ale skúste.



SONG, vďaka, ktorému nám padá omietka zo stien:

Turn Down For What - DJ Snake & Lil



Do ďalších dní vám prajem nájsť si čas, nato čo máte radi, človeka to posilní viac ako čokoľvek iné!

Pekný večer :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára